Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Haziran, 2014 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

şaka maka evleniyorum..

* allaahımm bu nasıl bir susuzluktur, saatler geçmek bilmiyo boğazım kuruyor Ramazan geldi hoş geldiii :( ay ben başka bişi yazmak için gelmiştim..

şaka maka düğüne bir ay kaldı ve ben hala evlilik modunda değilim dostlar.. nikah tarihimiz 2 ağustos.. evet düğün değil nikah yapıyoruz.. damat beyin oyunla, çalgıyla uzaktan yakından ilgisi olmadığından anlayışlı eş olmak zorunda kaldım ve nikaha razı geldim.. acısını kınada çıkarmak için kına salonu tuttum.. artık orada dökülecek bütün kurtlar..
geçen hafta çeyizlerimi yolladık istanbula, yeni evimize.. annemin doğduğumdan beri biriktirdiği herşey paketlendi ve gönderildi..hiç duygulanmadım , sanki evden çıktılar da ferahladık modundaydık..

kpssye bir hafta kaldı malum, son tekrarları yapmakla meşgulüm.. sınav 5 temmuzda.. sınavdan sonra 7 temmuzda ben, kardeşim ve kuzenim istanbula çeyizimi yerleştirmeye, evi hazırlamaya gideceğiz.. ramazanın bitiminde de kısmetse temelli yerleşeceğim evimize..
evlenmek, çeyiz, eşya hazırlık bunlar dü…

sen benim olmasan da ben seni severim :)

merhaba sevgili günlük, nasılsın iyi misin ? ben de iyi sayılırım, ufak bir rahatsızlık geçiriyorum.. sınavdan mı işlerden mi bilmem koluma çok yüklenmişim, lenfler zarar görmüş.. öyle basit gelebilir kulağa ama gece uyutmayan kol ağrıları röntgen filmleri derken kolumu sargıya aldık.. -annem nazar aldın diyor.. olabilir nazardan adam ölmüş diye duymuştum.. ağrılar, kpss ve düğüne engel olamıyor hazırlıklar son sürat devam ediyor.. çeyizimi kolilemeye başladık, onun için ayrı bir yazı yazacağım .. gelinliğimi istanbulda diktiriyorum, trabzonda ateş pahası gelinlikler.. bir yıldır bu yukardaki gelinliğe aşık oldum, açıp açıp fotoğrafına bakıyorum.. kapandıktan sonra böyle bir gelinlik giyemeyeceğimi siz de anlamışsınızdır.. olsun ama bu gelinlik hep kalbimde yaşayacak :) gerçi gelinliğim tamamlansın belki de bundan çok seveceğim onu.. yani zor işler bu işler.. Allah yardımcımız olsun..



küçük hanımın mobilyaları :)

selamlar arkadaşlar, nasılsınız görüşmeyeli.. ben iki arada bir derede istanbula geldim eşyalarımı alıp geri döndüm^^ tabiki bir haftada olacak iş değil bu olay.. ne istediğini bilerek gitmen gerekiyor alışverişe,  özellikle binlerce çeşit ve renk arasında beğenemeyip yüzük atan çiftlere söylüyorum :) internet bulunmaz nimet ki ben de öyle yaptım aylardır bilgisayarda istediğim tarz mobilya baktım.. hem hesaplı hem zevkli hem kaliteli olsun diye .. ara sıra blog arkadaşım Juliette Koç'u rahatsız ettim.. kendisinden bir kaç fikir ve yardım aldım, onun yazılarını okumak bile fikir veriyordu bana.. ve istediğim tarza , tabiki nişanlıma danışarak karar verdim.. country yatak odası ve chester oturma grubu bizim seçimimiz oldu.. english home havasında açık renkli mobilyalarla çiçekli perdelerle süslemek istedik evimizi.. koltuklarımızın biri çiçekli biri pudra rengi.. yemek masamızın sandalyeleri ve bankı aynı çiçek desenli olunca.. perdede fon olarak çiçekli seçmedim.. nişanlımı ikna …